
Toro Isotronic
cikkszám: WS0070
Teljesítmény igény: 160 - 400 Le Munkaszélesség: 5 - 7 m Kések száma: 40 - 56 Munkamélység: 28 cm
Rotációs forgóborona összecsukható kerettel
A TORO ISOTRONIC, az új, csúcsminőségű, összecsukható kerettel és ISOBUS kommunikációs protokollal rendelkező rotációs borona MASCHIO Gaspardo legújabb innovációja. A nagyteljesítményű traktorok új generációinak igényeihez igazodva a TORO modell fejlődése az, amelyhez számos mechanikai, szerkezeti és elektronikus újítás kapcsolódott, egyedülálló berendezést hozva létre a piacon. Az 5 és 7 méter közötti munkaszélességű TORO ISOTRONIC akár 400 LE teljesítményű traktorokkal is kombinálható.
ISOTRONIC TECHNOLÓGIA
A TORO ISOTRONIC az ISOBUS-technológiát elsőként alkalmazó forgóborona. Az összes munkaparaméter megjeleníthető a traktor ISOBUS terminálján keresztül: ez leegyszerűsíti a berendezés használatát a kezelő számára, és optimalizálja a forgóborona életciklusát. Lehetőség van diagnosztikai vagy feldolgozási célú munkaadatokat exportálni a a forgóborona használat hatékonyságának növelése, rendellenességek keresése és a munkaciklusok távoli felügyelete érdekében. A gépre telepített érzékelők sorozata lehetővé teszi a fő funkciók folyamatos ellenőrzését a berendezés működésének teljes ellenőrzése érdekében:: a felvett teljesítmény, a váltókban lévő olaj hőmérséklete, a rotorok forgási sebessége, a kardán TLT tengelyeinek csúszása, a tényleges munkamélység, a hengerek nem megfelelő beállítása, a kardán TLT tengelyek szárnyak csukódáskor történő megfelelő elhelyezése, a ledolgozott órák és hektárok. Ezenkívül a két új szabadalomra épülő innovatív megoldás lehetővé teszi egy erőmérő cella számára, hogy figyelemmel kísérje a felvett teljesítményt, és növelje a hatékonyságot munka közben.
MASCHIO megalapozott mechanika
A szerkezet alapjaiban továbbra is a TORO modell konszolidált modellje marad, amely a MASCHIO forgóboronák sajátos jellemzőit képviseli: dupla héjú vázszerkezet (6 mm belső és 5 mm külső), a központi sebességváltók léghűtő berendezése, oldalsó bütykös tengelyek, erősebb fogtartó tengelyek és vastagabb fogak, amelyek egyetlen blokkba öntött fogtartókra kapcsolhatók. A GYORS fog-kioldó és a hidrosztatikus felfelé és lefelé úsztató rendszer kiegészíti a magas szintű gépek standard felszerelését.
Nem csak elettronika
Az innovációk nem csak az elektronikát érintik, hanem a mechanikát is. A szabadalmaztatott műszaki és szerkezeti megoldásoknak (4 új szabadalom) köszönhetően garantált a maximális robusztusság és a kiváló teljesítményhasznosítás.
Az új funkciók közé tartozik az új csapágyak bevezetése a tömörítő hengerekbe, a - Blindato - nevű csapágyak megvédik a berendezést mindenfajta szennyeződéstől, és lehetővé teszik a munka minőségének és teljesítményének növelését a táblán, a talajviszonyoktól függetlenül.
A szintező rúd most már magasabb és közelebb van a fogakhoz, hogy javítsa a talaj felmorzsolódását.
Az új olaj-visszaforgató rendszert úgy tervezték meg, hogy a hárompontos függesztő keret aljában kialakított tartályt használ, amelyet egy hajtómű-szivattyú hajt meg. Az előny sok: a központi hajtómű alacsonyabb üzemi hőmérséklete, az olaj tulajdonságainak kisebb mérvű romlása, aminek következtében kisebb az állásidő kockázata és nagyobb a termelékenység. A TORO ISOTRONIC tovább erősödött 2 további zsanérral a szárnyakon.
Az oldalsó bütykös TLT tengelyeket most tartós fémlemez burkolatok védik, amelyek kiküszöbölik a műanyag védőburkolatok gyengeségi problémáit, nagyobb biztonságot garantálva.
Innovatív kialakítás
A TORO ISOTRONIC innovatív kialakítású. Új és teljesen példátlan a hátsó szélességjelző tábla LED lámpákkal, a hátsó henger házai, az oldalsó kardántengelyek, a villa és a sebességváltók. A kialakításnak funkcionális célja is van, védi a leginkább kitett alkatrészeket, értékelve a teljes méreteket és növeli az alkatrészek működési hatékonyságát.
Miért válassza a TORO ISOTRONIC-ot?
A TORO ISOTRONIC lehetővé teszi az összes munkaparaméter valós idejű megfigyelését és módosítását az időmegtakarítás, a táblai teljesítmény javítása és a költségek csökkentése érdekében. A hatékonyság növelése érdekében lehetőség van a diagnosztikai vagy műveleti munkaadatokat exportálni.
TORO ISOTRONIC
ALAPFELSZERELTSÉG
Univerzális állítható hárompontos függesztés Kat. III és IV, redukáló perselyek Kat. IV.
Vázkeret megerősítés további zsanérokkal
Nagy teherbírású hajtás-tálca dupla megerősítéssel
Központi 1000 fordulat/perc hajtómű 3 kúpkerékkel és hátsó TLT
Nagy teherbírású, 350 fordulat/perc sebességre előre beállított oldalhajtás
Léghűtéses oldalsó hajtásházak
Olajhűtéses központi hajtómű recirkulációs tartállyal a 3 pontos függesztő keret aljában
Fogaskerékház kenése szintetikus olajjal
Központi közvetlen TLT kardán
TLT kardántengely terhelés-védelemmel
Oldalsó TLT tengelyek védőburkolata
Nagy teherbírású „BLINDATO” henger csapágyak
Fog gyorskioldó, 16 mm vastag
Csavarozott acél terelőlemezek (PLUS)
Hosszú csillapított oldalsó határoló lemezek
Úsztató szerkezet a lefelé történő oszcillációhoz
Hidraulikus behajtó rendszer
Biztonsági hidraulikus zárak szállításhoz
Központi keréknyom eltávolító
Előkészítés dupla csúszó keréknyom eltávolító számára
2 hidraulikus henger oldalbeállító
Hátsó szintező rúd a hengeren mechanikus oldalsó beállítókkal
Közúti közlekedés védelem
CE biztonsági védelem telepítve
Hátsó LED lámpák közúti szállításra (szétszerelve)
FUNKCIÓK
Felvett teljesítmény
A sebességváltók üzemi hőmérséklete
Oldalsó TLT tengelyek csúszása
Oldalsó TLT tengelyek csúszása
Munkamélység:
Az oldalsó TLT tengelyek helyes villa pozíciója
Hidraulikus mozgatások a traktor termináljából
Munkastatisztikák, hibák és figyelmeztetések mentése a gép diagnosztikájához
Munkastatisztikák, hibák és figyelmeztetések mentése a gép diagnosztikájához
TECHNIKAI ADATOK | |||
Méretek | 5000 | 6000 | 7000 |
Min teljesítmény igény Le | 160 Le | 180 Le | 250 Le |
Max teljesítmény igény Le | 400 Le | 400 Le | 400 Le |
Munkaszélesség | 5 m | 6 m | 7 m |
Szállítási szélesség | 2,4 m | 2,4 m | 2,4 m |
Kések száma | 40 | 48 | 56 |
Munkamélység | 28 cm | 28 cm | 28 cm |
Súly | ≥ 4.000 kg | ≥ 4.385 kg | ≥ 4.890 kg |
Speciális tartalom
ISOTRONIC TECHNOLÓGIA - 1
A traktor fülkéjében lévő univerzális terminál az ISOBUS kommunikációs protokollal működik a fő munkaparaméterek nyomon követése és beállítása érdekében:
1. Teljesítményfelvétel ellenőrzése erőmérő cellával;
2. Hajtómű hőmérséklet-monitorozás
3. A TLT kardántengely pozíciójának figyelése a szárny zárásához (TLT kardántengely-védő eszköz).
ISOTRONIC TECHNOLÓGIA - 2
A traktor fülkéjében lévő univerzális terminál az ISOBUS kommunikációs protokollal működik a fő munkaparaméterek nyomon követése és beállítása érdekében:
4. TLT kardántengely-védelem monitorozás (TLT kardántengely-csúszás);
5. A következő hidraulikus mozgások egyetlen elosztóval vezérelhetők:
A. Munkamélység
B. Szintbeállító rúd beállítása;
C. FEL-LE ÚSZTATÁS;
D. Szárny nyitás/zárás.
6. Henger helyzete.
TÚLMÉRETEZETT TÖMÖRÍTŐ HENGER ÉS SZINTEZŐ RÚD
Egy új 550 mm átmérőjű tömörítő henger, valamint egy új szintező rúd került kifejlesztésre, amely szélesebb és közelebb van a munkaelemekhez. Mindkettő hidraulikusan állítható, ami nagyobb talajzúzást, gördülést és csökkentett vonóerőt tesz lehetővé.
BLINDATO CSAPÁGY A HÁTSÓ HENGERHEZ
A tömörítő hátsó henger új BLINDATO csapágya (szabadalmaztatott) meg lett erősítve, és egy speciális külső tömítést használ, amely megakadályozza, hogy idegen testek kerüljenek a csapágyba.
OLAJ-VISSZAVEZETÉS
A TORO ISOTRONIC új olaj-visszaforgató rendszert vezet be. A hárompontos függesztő keret alsó részében lévő tartály és a sebességváltó szivattyú használatával csökkenthető a sebességváltó üzemi hőmérséklete, így meghosszabbítható az olaj élettartama, és csökkenthetők a karbantartási követelmények.
MÁSODLAGOS ÖVEK
A másodlagos zsanérok (amelyek a zászlóshajó JUMBÓ -ból származnak) növelik a szárnyak torziós merevségét, különösen nagy igénybevétel esetén.
ERGONOMIKUS KONSTRUKCIÓ
A TORO ISOTRONIC technikai és stilisztikai megoldásokban innovatív:
1. Központosított hidraulikus rendszer;
2. Tartóívek hidraulikus emelőkkel a hátsó henger beállításához;
3. Fémlemezes oldalsó forgópánt védő ellenőrző térrel a pókszerelvény cseréjéhez;
4. TLT kardántengelytámasz megnövelt erősséggel;
5. Világítás.
ROTOROK
A rotor tengelyei egymástól 25 cm távolságra helyezkednek el. Négy rotor van méterenként.
A változatos szögállású rotorok sajátos elrendezése lehetővé teszi a talajba való fokozatos behatolást , csökkentve ezzel az energia igényt és az üzemanyag fogyasztást, valamint a traktorra átszármaztatott rezgéseket.
DUPLA LEMEZES SZERKEZET
A dupla héjas vázszerkezet (6 mm belül, 5 mm kívül) növeli a szerkezet szilárdságát, és megakadályozza a csavarodást anélkül, hogy túlzottan megnövelné a súlyt.
RAPIDO PLUS
A rotor és a hajtásház kővel és sziklákkal való ütközés elleni védelme érdekében erős csavaros ékeket szereltek fel.
A fogtartóba van egy beépített csap, amely speciális csavarkulccsal távolítható el, másodpercek alatt, teljes biztonsággal lehetővé teszi a kopott fogak cseréjét.
Kérjen ajánlatot most!
Töltse ki a mezőket és küldje el kéréseit.