Keresés

Toro Isotronic

Toro Isotronic

cikkszám: WS0070

Teljesítmény igény: 160 - 400 Le Munkaszélesség: 5 - 7 m Kések száma: 40 - 56 Munkamélység: 28 cm

Rotációs forgóborona összecsukható kerettel

A TORO ISOTRONIC, az új, csúcsminőségű, összecsukható kerettel és ISOBUS kommunikációs protokollal rendelkező rotációs borona MASCHIO Gaspardo legújabb innovációja. A nagyteljesítményű traktorok új generációinak igényeihez igazodva a TORO modell fejlődése az, amelyhez számos mechanikai, szerkezeti és elektronikus újítás kapcsolódott, egyedülálló berendezést hozva létre a piacon. Az 5 és 7 méter közötti munkaszélességű TORO ISOTRONIC akár 400 LE teljesítményű traktorokkal is kombinálható. 

ISOTRONIC TECHNOLÓGIA

A TORO ISOTRONIC az ISOBUS-technológiát elsőként alkalmazó forgóborona. Az összes munkaparaméter megjeleníthető a traktor ISOBUS terminálján keresztül: ez leegyszerűsíti a berendezés használatát a kezelő számára, és optimalizálja a forgóborona életciklusát. Lehetőség van diagnosztikai vagy feldolgozási célú munkaadatokat exportálni a a forgóborona használat hatékonyságának növelése, rendellenességek keresése és a munkaciklusok távoli felügyelete érdekében. A gépre telepített érzékelők sorozata lehetővé teszi a fő funkciók folyamatos ellenőrzését a berendezés működésének teljes ellenőrzése érdekében:: a felvett teljesítmény, a váltókban lévő olaj hőmérséklete, a rotorok forgási sebessége, a kardán TLT tengelyeinek csúszása, a tényleges munkamélység, a hengerek nem megfelelő beállítása, a kardán TLT tengelyek szárnyak csukódáskor történő megfelelő elhelyezése, a ledolgozott órák és hektárok. Ezenkívül a két új szabadalomra épülő innovatív megoldás lehetővé teszi egy erőmérő cella számára, hogy figyelemmel kísérje a felvett teljesítményt, és növelje a hatékonyságot munka közben.

MASCHIO megalapozott mechanika

A szerkezet alapjaiban továbbra is a TORO modell konszolidált modellje marad, amely a MASCHIO forgóboronák sajátos jellemzőit képviseli: dupla héjú vázszerkezet (6 mm belső és 5 mm külső), a központi sebességváltók léghűtő berendezése, oldalsó bütykös tengelyek, erősebb fogtartó tengelyek és vastagabb fogak, amelyek egyetlen blokkba öntött fogtartókra kapcsolhatók. A GYORS fog-kioldó és a hidrosztatikus felfelé és lefelé úsztató rendszer kiegészíti a magas szintű gépek standard felszerelését.

Nem csak elettronika

Az innovációk nem csak az elektronikát érintik, hanem a mechanikát is. A szabadalmaztatott műszaki és szerkezeti megoldásoknak (4 új szabadalom) köszönhetően garantált a maximális robusztusság és a kiváló teljesítményhasznosítás.
Az új funkciók közé tartozik az új csapágyak bevezetése a tömörítő hengerekbe, a - Blindato - nevű csapágyak megvédik a berendezést mindenfajta szennyeződéstől, és lehetővé teszik a munka minőségének és teljesítményének növelését a táblán, a talajviszonyoktól függetlenül.
A szintező rúd most már magasabb és közelebb van a fogakhoz, hogy javítsa a talaj felmorzsolódását.
Az új olaj-visszaforgató rendszert úgy tervezték meg, hogy a hárompontos függesztő keret aljában kialakított tartályt használ, amelyet egy hajtómű-szivattyú hajt meg. Az előny sok: a központi hajtómű alacsonyabb üzemi hőmérséklete, az olaj tulajdonságainak kisebb mérvű romlása, aminek következtében kisebb az állásidő kockázata és nagyobb a termelékenység. A TORO ISOTRONIC tovább erősödött 2 további zsanérral a szárnyakon.
Az oldalsó bütykös TLT tengelyeket most tartós fémlemez burkolatok védik, amelyek kiküszöbölik a műanyag védőburkolatok gyengeségi problémáit, nagyobb biztonságot garantálva.

Innovatív kialakítás

A TORO ISOTRONIC innovatív kialakítású. Új és teljesen példátlan a hátsó szélességjelző tábla LED lámpákkal, a hátsó henger házai, az oldalsó kardántengelyek, a villa és a sebességváltók. A kialakításnak funkcionális célja is van, védi a leginkább kitett alkatrészeket, értékelve a teljes méreteket és növeli az alkatrészek működési hatékonyságát.

Miért válassza a TORO ISOTRONIC-ot?

A TORO ISOTRONIC lehetővé teszi az összes munkaparaméter valós idejű megfigyelését és módosítását az időmegtakarítás, a táblai teljesítmény javítása és a költségek csökkentése érdekében. A hatékonyság növelése érdekében lehetőség van a diagnosztikai vagy műveleti munkaadatokat exportálni.

TORO ISOTRONIC

ALAPFELSZERELTSÉG

Univerzális állítható hárompontos függesztés Kat. III és IV, redukáló perselyek Kat. IV.

Vázkeret megerősítés további zsanérokkal

Nagy teherbírású hajtás-tálca dupla megerősítéssel

Központi 1000 fordulat/perc hajtómű 3 kúpkerékkel és hátsó TLT

Nagy teherbírású, 350 fordulat/perc sebességre előre beállított oldalhajtás

Léghűtéses oldalsó hajtásházak

Olajhűtéses központi hajtómű recirkulációs tartállyal a 3 pontos függesztő keret aljában

Fogaskerékház kenése szintetikus olajjal

Központi közvetlen TLT kardán

TLT kardántengely terhelés-védelemmel

Oldalsó TLT tengelyek védőburkolata

Nagy teherbírású „BLINDATO” henger csapágyak

Fog gyorskioldó, 16 mm vastag

Csavarozott acél terelőlemezek (PLUS)

Hosszú csillapított oldalsó határoló lemezek

Úsztató szerkezet a lefelé történő oszcillációhoz

Hidraulikus behajtó rendszer

Biztonsági hidraulikus zárak szállításhoz

Központi keréknyom eltávolító

Előkészítés dupla csúszó keréknyom eltávolító számára

2 hidraulikus henger oldalbeállító

Hátsó szintező rúd a hengeren mechanikus oldalsó beállítókkal

Közúti közlekedés védelem

CE biztonsági védelem telepítve

Hátsó LED lámpák közúti szállításra (szétszerelve)

FUNKCIÓK

Felvett teljesítmény

A sebességváltók üzemi hőmérséklete

Oldalsó TLT tengelyek csúszása

Oldalsó TLT tengelyek csúszása

Munkamélység:

Az oldalsó TLT tengelyek helyes villa pozíciója

Hidraulikus mozgatások a traktor termináljából

Munkastatisztikák, hibák és figyelmeztetések mentése a gép diagnosztikájához

Munkastatisztikák, hibák és figyelmeztetések mentése a gép diagnosztikájához

TECHNIKAI ADATOK
Méretek500060007000
Min teljesítmény igény Le160 Le180 Le250 Le
Max teljesítmény igény Le400 Le400 Le400 Le
Munkaszélesség5 m6 m7 m
Szállítási szélesség2,4 m2,4 m2,4 m
Kések száma404856
Munkamélység28 cm28 cm28 cm
Súly≥ 4.000 kg≥ 4.385 kg≥ 4.890 kg

Speciális tartalom

ISOTRONIC TECHNOLÓGIA - 1

A traktor fülkéjében lévő univerzális terminál az ISOBUS kommunikációs protokollal működik a fő munkaparaméterek nyomon követése és beállítása érdekében:

 

1. Teljesítményfelvétel ellenőrzése erőmérő cellával;

2. Hajtómű hőmérséklet-monitorozás

3. A TLT kardántengely pozíciójának figyelése a szárny zárásához (TLT kardántengely-védő eszköz).

ISOTRONIC TECHNOLÓGIA - 2

A traktor fülkéjében lévő univerzális terminál az ISOBUS kommunikációs protokollal működik a fő munkaparaméterek nyomon követése és beállítása érdekében:

 

4. TLT kardántengely-védelem monitorozás (TLT kardántengely-csúszás);

5. A következő hidraulikus mozgások egyetlen elosztóval vezérelhetők:

A. Munkamélység

B. Szintbeállító rúd beállítása;

C. FEL-LE ÚSZTATÁS;

D. Szárny nyitás/zárás.

6. Henger helyzete.

TÚLMÉRETEZETT TÖMÖRÍTŐ HENGER ÉS SZINTEZŐ RÚD

Egy új 550 mm átmérőjű tömörítő henger, valamint egy új szintező rúd került kifejlesztésre, amely szélesebb és közelebb van a munkaelemekhez. Mindkettő hidraulikusan állítható, ami nagyobb talajzúzást, gördülést és csökkentett vonóerőt tesz lehetővé.

BLINDATO CSAPÁGY A HÁTSÓ HENGERHEZ

A tömörítő hátsó henger új BLINDATO csapágya (szabadalmaztatott) meg lett erősítve, és egy speciális külső tömítést használ, amely megakadályozza, hogy idegen testek kerüljenek a csapágyba.

OLAJ-VISSZAVEZETÉS

A TORO ISOTRONIC új olaj-visszaforgató rendszert vezet be. A hárompontos függesztő keret alsó részében lévő tartály és a sebességváltó szivattyú használatával csökkenthető a sebességváltó üzemi hőmérséklete, így meghosszabbítható az olaj élettartama, és csökkenthetők a karbantartási követelmények.

MÁSODLAGOS ÖVEK

A másodlagos zsanérok (amelyek a zászlóshajó JUMBÓ -ból származnak) növelik a szárnyak torziós merevségét, különösen nagy igénybevétel esetén.

ERGONOMIKUS KONSTRUKCIÓ

A TORO ISOTRONIC technikai és stilisztikai megoldásokban innovatív:

 

1. Központosított hidraulikus rendszer;

2. Tartóívek hidraulikus emelőkkel a hátsó henger beállításához;

3. Fémlemezes oldalsó forgópánt védő ellenőrző térrel a pókszerelvény cseréjéhez;

4. TLT kardántengelytámasz megnövelt erősséggel;

5. Világítás.

ROTOROK

A rotor tengelyei egymástól 25 cm távolságra helyezkednek el. Négy rotor van méterenként.

A változatos szögállású rotorok sajátos elrendezése lehetővé teszi a talajba való fokozatos behatolást , csökkentve ezzel az energia igényt és az üzemanyag fogyasztást, valamint a traktorra átszármaztatott rezgéseket.

DUPLA LEMEZES SZERKEZET

A dupla héjas vázszerkezet (6 mm belül, 5 mm kívül) növeli a szerkezet szilárdságát, és megakadályozza a csavarodást anélkül, hogy túlzottan megnövelné a súlyt.

RAPIDO PLUS

A rotor és a hajtásház kővel és sziklákkal való ütközés elleni védelme érdekében erős csavaros ékeket szereltek fel.

A fogtartóba van egy beépített csap, amely speciális csavarkulccsal távolítható el, másodpercek alatt, teljes biztonsággal lehetővé teszi a kopott fogak cseréjét.

 

Power Harrow Range.jpg (2.55 MB)

Csapatunk

 

Garai Róbert - Regionális értékesítési vezető
Garai Róbert
Regionális értékesítési vezető
Vas Nóra - Marketing vezető
Vas Nóra
Marketing vezető
Ifj. Vas Ottó - Ügyvezető
Ifj. Vas Ottó
Ügyvezető
Vas Ottó - Ügyvezető
Vas Ottó
Ügyvezető
Vas Veronika - Oktatási vezető
Vas Veronika
Oktatási vezető
Borsné Kitti - Irodavezető
Borsné Kitti
Irodavezető
Albók Ákos - Alkatrész és szerviz vezető
Albók Ákos
Alkatrész és szerviz vezető

Kérjen ajánlatot most!

Töltse ki a mezőket és küldje el kéréseit.